Great Ocean Road - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu Great Ocean Road - Reisverslag uit Port Campbell, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu

Great Ocean Road

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

16 Oktober 2018 | Australië, Port Campbell

Gisteren de Mackenzie fall bekeken. We hielden het gelukkig net droog, in Nederland is het weer soms beter als hier. Om naar de voet van de waterval tekomen moet je 260 treden af en dus ook weer op. Wel de moeite waard!
Vandaag weer terug naar de kust. Eerst walvissen spotten. Echter al wat er te zien was, geen vis....Gelukkig vervelen rotsblokken, water en zand nooit. Wat een fantastische formaties! Wat de kracht van water kan doen, ongelooflijk. Prachtige
Op zo’n dag kom je steeds dezelfde mensen tegen bij iedere bezienswaardigheid. Jong en oud, iedereen maakt een praatje met elkaar. Behalve de chinezen en/of japanners. Het blijkt dat die hier ook het land in mogen.:)

• 16 Oktober 2018 - 09:53

T5:

Min puntje

• 18 Oktober 2018 - 08:53

Ryanne:

Nou ja, ondankbare beesten die walvissen. Neem je de moeite die hele reis te ondernemen en dan komen ze niet eens even kijken. Gelukkig is de rest wel de moeite waard.

• 18 Oktober 2018 - 09:38

Jolanda :

Zowel de walvissen als de chinezen zijn minpuntjes hoor!