Treeton - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu Treeton - Reisverslag uit Margaret River, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu

Treeton

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

09 Oktober 2018 | Australië, Margaret River

Vanuit Pemberton met het busje langs practige punten gereisd. Eerst Leeuwin Cape, het meest zuid-westerlijke puntje van Australië. Hier gaat de ocean over van de zuiderlijke grote in de indische oceaan. Vandaar naar Hamilton Bay naar de Mammoth Cave. De grot is enorm en indrukwekkend maar de kust blijft wat mij betreft het meest fascinerend. In Hamilton Bay konden we de grote roggen in het glasheldere water zien zwemmen op zoek naar voedsel. Prachtige rotsformaties, schitterende tourquise kleuren en een schuimende branding. Verveeld nooit.
We zijn geëindigd in Treenton waar een vriend van Rob woont. Onderweg op een plek wel 50 kangeroos bij elkaar gezien, indrukwekkend. Een vent van in de 70 uit Onderdijk die hier al jaren alles verzameld en verkoopt wat andere mensen aan de weg zetten. Zijn huis gebouwd met afvalmateriaal. Alles kan en mag zolang je maar enigzins duurzaam leeft. ‘S nachts een geweldig vuur aangestoken onder een kraakheldere hemel met honderdduizend sterren. Uiteraard met teveel drank en teveel gezelligheid.
Het zet een mens aan het denken....

• 09 Oktober 2018 - 13:43

T10:

Het zet jou toch niet aan denken

• 10 Oktober 2018 - 09:19

Jolanda :

Zolang de alcohol de hersencelletjes nog niet de das om hebben gedaan Tineke.....