Adelaide - Reisverslag uit Nuriootpa, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu Adelaide - Reisverslag uit Nuriootpa, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu

Adelaide

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

12 Oktober 2018 | Australië, Nuriootpa

Gisteren door Rob, Ryanne en Tim uitgezwaaid op het vliegveld van Perth. Reis ging voorspoedig en de bus bleek ook nog recht voor de camperzaak te stoppen. Meteen op naar de Aldi om proviand in te slaan en we konden op weg.
In het vliegtuig hadden we besloten niet naar Kangoroo Island te gaan dus we moesten even snel een alternatief plan bedenken. Het leukste wat we konden bedenken was iets dichtbij en een wijngebied. Dat werd het bekende Barossa Valley. Rond 19.00 kwamen we daar aan bij een camping. Gesloten en receptie leeg! Gelukkig zijn de Aussies enorm behulpzaam dus een gast hielp ons uit de nood en wist dat de technische man dichtbij woonde. Die werd door hem gebeld en kwam meteen. Zo werden we dus weer keurig gered!
Tja, en dan moet je er aan geloven, een wijntour. 5 wineries later waarbij we wel 50 verschillende wijnen genipt hebben waren we toch nog redelijk nuchter! Ik ben echt trots op onszelf. 11 uur starten met een eerste wijntje doe ik toch niet vaak. En zeker Rinse vind dat helemaal niets eigenlijk. Maar we eindigden in een soort wijnwinkel waar Rinse wel erg gezellig met de winkelmevrouw de Australische dialecten aan het uitwisselen was. Ze moesten er zelf erg hard om lachen.....
Dus nu zitten we met het probleem dat we en onzelf en onze spullen en nu ook nog tig flessen wijn moeten plekken in de camper. Ach, ik ken vervelender dingen.

  • 12 Oktober 2018 - 10:09

    T5:

    PROOST.

  • 13 Oktober 2018 - 02:50

    Ryanne:

    Fijn dat alles zo mooi op elkaar aansloot. Wij hebben de regenwormen en ome Keez tijdelijk in de ban gedaan. Het is toch minder spannend met z’n tweeën, koralen wanneer de winnaar meestal bijvoorbeeld vast staat. Maandag gaat Rob aan het werk en ik ga, als het weer het toelaat, lekker mijn nieuwe Hollandbike uitproberen.
    Veel plezier samen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Nuriootpa

Australie en Nieuw Zeeland

Vertrek 2 oktober naar Perth

Recente Reisverslagen:

27 November 2018

De laatste dagen...

24 November 2018

Coromandel

22 November 2018

Forgotten World Highway

20 November 2018

Kia ora

17 November 2018

Noordereiland
Jolanda

Actief sinds 24 Sept. 2018
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 8915

Voorgaande reizen:

23 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

24 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

24 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

24 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

02 Oktober 2018 - 29 November 2018

Australie en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: