De vlucht - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu De vlucht - Reisverslag uit Shoalwater, Australië van Jolanda - WaarBenJij.nu

De vlucht

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda

03 Oktober 2018 | Australië, Shoalwater

Na een dag afscheid nemen, wassen, strijken en pakken stonden de koffers klaar. Twee enorme dingen met inhoud waarvan je je afvraagt wat een mens er allemaal mee moet...
We starten in Amsterdam met een uur vertraging. Geen probleem, in Dubai hadden we voldoende tijd voor onze overstap. Slapen in een vliegtuig blijft toch wel een kunst apart ondanks de goede gaven van tandenborstel, deken en kussentje, oordopjes en ooglapje.
Aankomend in Perth bleek de duane controle geen sinicure. Dit wordt opgevat als een bloedernstige zaak. Gelukkig bleek onze criminele inslag van buitenaf redelijk onzichtbaar....
Rob en Rianne haalden ons van het vliegveld af. We werden hartelijk onthaald. We weten echter niet of dit was vanwege ons gezelschap of het feit dat we spelletjesmensen zijn. Een waarschuwing, begin niet aan “regenwormen”. De titel van het spel zegt al genoeg, gewoon niet doen!

  • 03 Oktober 2018 - 14:59

    T5:

    Veilig aangekomen maakt me blij. Ik kijk wel eens naar border security Australie. Ik kan me een beetje voorstellen hoe dat gegaan is. Liefs T.

  • 03 Oktober 2018 - 16:17

    Anja:

    Net aangekomen en nu alweer spelletjes aan het spelen?

  • 04 Oktober 2018 - 04:43

    Wil:

    Tja, bedankt voor de waarschuwing. Fijn dat die lange vlucht goed verlopen is. Sterkte met die spelletjes

  • 04 Oktober 2018 - 05:07

    Anja H.:

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Het avontuur kan beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Shoalwater

Australie en Nieuw Zeeland

Vertrek 2 oktober naar Perth

Recente Reisverslagen:

27 November 2018

De laatste dagen...

24 November 2018

Coromandel

22 November 2018

Forgotten World Highway

20 November 2018

Kia ora

17 November 2018

Noordereiland
Jolanda

Actief sinds 24 Sept. 2018
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 8936

Voorgaande reizen:

23 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

24 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

24 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

24 September 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

02 Oktober 2018 - 29 November 2018

Australie en Nieuw Zeeland

Landen bezocht: